vrijdag 6 april 2012

Under African Skies op vrijdag 27 april 2012 in Maaseik

Hieronder vindt u enkele reacties van het publiek die de nieuwe show reeds bijwoonden in andere theaters:

Wat een fantastische show. de zangers en zangeressen zijn stuk voor stuk rasartiesten met geweldige solostemmen. Prachtige muziek!
En die dansen.... '. Ik heb tot de laatste minuut genoten en kan het iedereen aanraden!
Tineke, 2 april 2012

Geweldige show! Genoten als gezin van al het moois dat Zuid-Afrika muzikaal heeft voortgebracht. Dochter van zes zat op de eerste rij en vond het prachtig tot de laatste noot! Wie nog niet is geweest: DOEN! Gaan en genieten! Roy Wanders, 30 maart 2012

Het was zoooooooooooooo mooi, ongelofelijk! We zijn gisteravond in theater de Storm geweest in Winterswijk. Ik ben samen met twee andere dames voor een aantal maanden in Zuid-Afrika geweest voor stage en dit bracht ons echt even terug!! Wat een heimwee gevoelens heeft deze voorstelling mij en de andere twee dames bezorgd! Maar het was super! Ik vond het zo jammer dat de voorstelling afgelopen was! Echt een hele hele hele mooie show!!:) Raak er niet over uit gepraat! Ik heb echt zo erg genoten, wauw! Corine, 28 maart 2012

Mis deze show niet en bestel vandaag nog uw kaarten aan de kassa, telefonisch of via onze website: http://www.achterolmen.be/production.php?fid=1571&prod=MUZIEK.
Graag tot dan!

0 reacties:

Een reactie posten