vrijdag 29 juni 2012

Wie kent Leon van der Zanden nog niet?

Vraagt u zich af wie die man is op de voorpagina van de culturele seizoensbrochure 2012-2013 van Cultuurcentrum Achterolmen en op de aankondiginsaffiches?
Dan heeft u duidelijk nog geen kennis gemaakt met Leon van der Zanden!

Leon zijn accent is duidelijk Nederlands/Brabants maar zijn uiterlijk is iets exotischer en 'vrouwen' zijn zijn favoriete gespreksonderwerp.
Van der Zanden staat vaak in theaters maar is ook een bekend gezicht op de Nederlandse televisie, voornamelijk Comedy Central. Verder is Leon ambassadeur en vaste presentator voor Festival Mundial en reist ook voor hen de wereld rond, maakt zoveel mogelijk contact met mensen om steeds weer te beseffen dat hij niet alleen en vreemd is.

Op zaterdag 20 oktober om 20.15u staat de cabaretier met zijn nieuwste theatervoorstelling 'vruchtvlees' in Cultuurcentrum Achterolmen te Maaseik.

Leon van der Zanden over zijn eigen show:
"Dat wat je nu voelt, houd dat vast. Nog even… Dit gevoel, dat klopt. Je eigen gevoel klopt altijd. Maar ik schijn dat vergeten te zijn en ga steeds mee met wat andere mensen voelen. Mensen die ik zie op TV, lees op internet of als ik gewoon met ze praat. Soms weet ik echt niet meer wat ik zelf van iets vind, maar wel wat er van mij verwacht wordt. Het liefst spoel ik alle bullshit weg en leef met wat er overblijft. De essentie. En die is volgens mij hetzelfde bij jou als bij mij. Ons eigen, rauwzoete vruchtvlees."

Regie: Bart Oomen
Techniek: Paul van Schaik
Decor: Brinkman Decor
Muziek: Katya Gabeli



Hieronder vindt u een filmpje van Catya Gabeli (impressie) en van Leon van der Zanden 'Chickie'. Meer informatie en tickets (en nog een filmpje): http://www.achterolmen.be/production.php?fid=1822&prod=HUMOR



 

0 reacties:

Een reactie posten